Zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej, a także poprawa wyników finansowych wymagają od właścicieli i operatorów sklepów oraz sieci detalicznych elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.
Dzięki wieloletniej obsłudze firm z tej branży przez doświadczony zespół ekspertów – księgowych, doradców podatkowych, prawników – znamy od podszewki specyfikę handlu detalicznego. Wiemy co i dlaczego jest najważniejsze.
Poza standardowymi usługami posiadamy także dedykowane rozwiązania dla branży handlu detalicznego
- Szybka i sprawna weryfikacja dokumentów generowanych w sklepie w trakcie sprzedaży detalicznej z dokumentacją magazynową.
Wsparcie dla wewnętrznych kontrolerów w sklepie w zarządzaniu procesem optymalizacji ze szczególnym uwzględnieniem kontroli nad środkami pieniężnymi, które przechodzą pomiędzy:
- sklepem, w którym są środki bieżące i środki w sejfie oczekujące na przekazanie konwojentom lub stanowiące część pogotowia gotówkowego;
- konwojentami dostarczającymi je do banku;
- bankiem.
- Doradztwo podatkowe
Wyspecjalizowani doradcy podatkowi zweryfikują prawidłowość wypełnienia dokumentów zwrotu/wymian/uznanych reklamacji/pomyłek pracowniczych. Proponujemy konkretne rozwiązania dopuszczalne pod względem podatkowym tak, by ograniczyć utratę środków wynikającą z nieprawidłowego zabezpieczenia dokumentacji do korekty pomniejszającej podatek VAT należny i podatek CIT. Dodatkowo oferujemy usługi tax compliance i planowania podatkowego dla franczyzobiorcy i franczyzodawcy.
- Wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń urzędów skarbowych
Oferujemy wsparcie w kontaktach z urzędami skarbowymi w wyjaśnianiu wszystkich specyficznych dla sklepów sytuacji, m.in. pierwotnej i ponownej rejestracji kas fiskalnych. Pomagamy w przypadku nieoczekiwanych sytuacji, np. zapełnienia pamięci kasy, przygotowania wniosków o odczyt oraz konieczności jej prawidłowej utylizacji.
- Bieżąca pomoc i szkolenia dla pracowników sklepów – niezakłócone funkcjonowanie sklepu
Zapewniamy helpdesk w sytuacjach standardowych problemów technicznych związanych z błędnymi lub nieprawidłowymi procesami rejestracji transakcji. Możemy udzielać rad na bieżąco, nawet w chwili, gdy klient sklepu oczekuje przy kasie. Oprócz tego szkolimy i wdrażamy do swoich zadań nowych pracowników sklepów.